De Kikvorsch

Contactpersoon

Met zorg geselecteerde speciaalbieren

Stel je voor: het is begin jaren zeventig. Als café-eigenaar en bierliefhebber rijd je regelmatig naar België en Duitsland om daar de lekkerste speciaalbieren te proeven. En af en toe laad je de achterbak vol om er een aantal mee naar je Nederlandse zaak te nemen. Dit is precies hoe zij zijn ontstaan. De liefde voor speciaalbier zorgde ervoor dat ze uitgroeiden tot dé importeur van speciaalbier in Nederland. Vanuit het Gelderse Deest importeren en distribueren ze inmiddels honderden speciaalbieren door heel Nederland. De naam? Die is nog steeds hetzelfde als de naam van het café destijds: De Kikvorsch.

In de jaren die volgende, heeft De Kikvorsch vele speciaalbieren groot gemaakt in Nederland. Zij helpen bij de verkoop, distributie en marketing. Hun persoonlijke contacten en een fijnmazig distributienetwerk zorgen ervoor dat ze je als speciaalbierimporteur altijd optimaal ondersteunen. 

Inmiddels werken ze al meer dan veertig jaar voor tientallen en met honderden speciaalbiermerken. Onderhouden ze contacten net hun afnemers door heel het land. Adviseren ze over het beste speciaalbier. En leveren ze de kratten, fusten, glazen en flessen aan de detail- en (horeca)groothandel. 

Bierportfolio advies
Als je kiest voor speciaalbier via De Kikvorsch, kies je voor een onafhankelijke importeur die niet zomaar álle biermerken binnenhaalt. Alleen als zij geloven in een merk en de brouwerij, nemen ze het bier op in hun assortiment. En dan? Dan komen ze bij jou langs met hun topbieren. Hun gezamenlijke doel: de verkoop van speciaalbier laten toenemen. 

Biermerkontwikkeling
Een speciaalbier verkoopt het best als je aandacht geeft die het verdient. Daar zijn ze bij De Kikvorsch van overtuigd. Daarom ondersteunen ze je graag. Uiteraard krijg je flessen en fusten van hen. En vertellen ze je alles over de speciaalbieren in jouw assortiment. Maar als je meer wilt, verzorgen ze ook bijpassend glaswerk, reclamemateriaal en andere merkgerichte activiteiten voor je.