Klant worden
De 7 voordelen van World of Drinks
De trend zetten, de trend op de voet volgen of juist tegen de stroming in gaan! World of Drinks bestaat sinds 1997 en biedt u als drankengroothandel een uniek en onderscheidend drankenassortiment. Met meer dan 6000 artikelen zijn we de verbindende schakel tussen wijnproducenten, brouwerijen, distilleerderijen, drankproducenten enerzijds en u als horecaondernemer anderzijds.
1. Keuzevrijheid in uw assortiment
World of Drinks biedt een uniek en onderscheidend drankenassortiment, waardoor u als klant alle vrijheid heeft in ondernemen. Wat u ook voor ogen heeft met uw onderneming, met ons aantrekkelijke, onderscheidende en uitgebreide aanbod kunt u een uniek drankenassortiment selecteren. Met name binnen het (speciaal)bier- en wijnassortiment is keuzevrijheid ideaal. Zeker wanneer u meer wilt dan de standaard merken. Stel zelf, of met onze hulp, uw drankenassortiment samen. Kies producten die de beste marge opleveren of die perfect aansluiten bij de wensen van uw gast. Wij kunnen u hierin van A tot Z adviseren en ondersteunen, zonder het opleggen van bepaalde keuzes.
2. Meer verkopen door samenwerken
Uw eigen identiteit labelen aan uw dranken, glazen, wijn- en of bierkaart. Daar hebben we verschillende verkooptools voor! Inspireer uw gasten met een unieke en gepersonaliseerde drankenkaart. Dit helpt bij het kiezen van een heerlijk speciaalbier of een perfect passende wijn. Ook kunnen wij bier en wijn met unieke labels aanleveren of wijnglazen bedrukken met de naam en/of logo van uw onderneming.
Meer gasten ontvangen in uw bedrijf? We denken graag mee. Zo geven we social media training, bier- en wijnproeverijen op locatie en kunnen we acties opzetten waarbij bijvoorbeeld dinerbonnen worden weggegeven.
3. Kennis delen = kennis vermenigvuldigen
Drank is in onze ogen een sensatie op zich. Het is zoveel meer dan een product: het is een beleving! De juiste kennis van drank zorgt voor zekerheid en enthousiasme, iets wat heel waardevol is tijdens de verkoop of advies. En of u dat nu zelf doet of uw personeel: wij bieden diverse trainingen, workshops, cursussen en proeverijen aan, welke volledig zijn gericht op drankenkennis. Hierbij ligt de focus op het gehele plaatje: de herkomst, het verhaal, hoe te serveren en natuurlijk het geven van passend advies aan gasten.
Ook organiseren wij regelmatig, in samenwerking met onze partners, special dagen waarop we een bezoek brengen aan bijvoorbeeld een brouwerij, een cocktailstudio of een distilleerderij. Naast het beleven van een gezellige dag, wordt tijdens deze dagen veel inspiratie en kennis opgedaan.
4. Vooroplopen zit in ons DNA
De trend zetten, de trend op de voet volgen of juist tegen de stroming in gaan! Bijblijven is ons vak: wij volgen de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van dranken en voegen regelmatig nieuwe producten toe aan ons assortiment. Wachten staat niet in ons woordenboek. U kunt dus vrijwel meteen de populaire of juist bijzondere producten verkrijgen. Een opgeruimd, modern en up-to-date magazijn zorgt voor de juiste levering van uw orders. Onze automatisering en software vinden we belangrijk: we ontwikkelen 52 weken per jaar in eigen huis.
5. Online de touwtjes in handen
Assortiment, bestellijsten, administratie en statistieken bij elkaar op één plek, iets wat geen overbodige luxe is! Daarom hebben we voor onze horecaklanten een persoonlijke online omgeving ontwikkeld. Zo heeft u een overzicht van ons assortiment en uw bestellijst, welke naar eigen volgorde ingericht kan worden. Online bestellen is daardoor makkelijk en tijdbesparend! In de persoonlijke online omgeving kunt u ook alle administratie terugvinden, zoals: reeds geplaatste bestellingen, facturen en uitgebreide statistieken. Met deze statistieken kunt u gemakkelijk per periode zien wat uw afname is en daarbij de gemiddelde prijs. Indien gewenst, versturen wij de facturen ook digitaal naar uw boekhouder. Met één druk op de knop is deze verwerkt in uw administratie.
6. Onze bezorgservice gaat over de drempel
Wij leveren drie dagen per week met eigen chauffeurs en ons herkenbare wagenpark! Een juiste aflevering van uw bestelling is belangrijk. Het begint bij het klaarmaken van de bestelling: met zorg worden de producten gepakt en gecontroleerd voordat ze in de vrachtwagen worden gezet. Onze vaste chauffeurs leveren uw bestelling niet tot aan de deur, maar over de drempel. Wanneer we bij u aankomen, worden de producten volgens afspraak en met zorg weggezet. Ook leveren wij op het strand met onze 4x4 vrachtwagens en komen we moeiteloos bij uw paviljoen.
7. Ondernemen en verbinden
Drank is iets moois, het hoort bij onze geschiedenis, vakmanschap, emoties en speciale gebeurtenissen. Nog mooier is het dat we dit kunnen combineren met ondernemerschap!
World of Drinks bestaat sinds 1997 en als drankengroothandel met meer dan 6000 artikelen zijn we de verbindende schakel tussen wijnproducenten, brouwerijen, distilleerderijen, drankproducenten en u als horecaondernemer aan de andere kant. We houden van een persoonlijke aanpak, zowel naar u als klant, onze leveranciers en de mensen die bij World of Drinks werken.
Enthousiaste en klantgerichte medewerkers zijn namelijk het kapitaal van een bedrijf!
Maak kennis met onze accountmanagers
World of Drinks geeft u graag een persoonlijk advies. Marco, Ralf of Stefan komen daarom graag naar u toe om hun kennis en expertise met u te delen.
Marco de Vrieze
06- 557 346 44
marco@worldofdrinks.nl
Als accountmanager ben ik de schakel tussen de klant, ons kantoor en onze logistiek. Alles op een goede manier regelen, zodat we onze klanten kunnen ontzorgen met de juiste dranken en kennis. In deze functie - die ik met veel enthousiasme en passie uitvoer - zoeken we samen het juiste drankenpakket. Immers is iedere onderneming uniek en daar proberen wij met onze dranken bij aan te sluiten. Doordat ik dagelijks door heel Zeeland horecabedrijven bezoek en met veel ondernemers praat, kan ik veel informatie delen die de totale horecabeleving en gastvrijheid kunnen verbeteren.
Ralf Brakkee
06 - 831 829 28
ralf@worldofdrinks.nl
Met het uitgebreide assortiment waar we bij World of Drinks over beschikken kan ik het juiste pakket aan dranken afstemmen voor elke horecaonderneming. Een goed passend drankenpakket draagt bij aan de totaalbeleving van een horecagelegenheid en kan zo nog meer omzet opleveren. Het geeft mij enorm veel voldoening om samen met de horecaondernemer de unieke horecabeleving voor zijn gasten te creëren.
Stefan Pfeiffer
06 - 100 302 57
stefan@worldofdrinks.nl
Ik ben werkzaam bij World of Drinks als wijnadviseur voor het totale wijnassortiment. Trouw, loyaliteit, betrouwbaarheid en het nakomen van afspraken zijn voor mij kernwaarden. Met veel plezier en passie voor wijnen en het vak kom ik graag bij u langs voor een persoonlijk advies en daarnaast indien gewenst een wijnkaart op maat te maken. Niets is mooier dan samen te proeven en te kijken naar een geschikt wijnassortiment, afgestemd op uw wensen en de beleving van uw gasten.